تیم طراحی سایت آریل

Search
Generic filters
Search in title
Search in content

طراحی سایت . تخصص ماست

برای کسب و کار سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

سایت یا اینستاگرام؟ این سوال پر تکراری است که معمولا مخاطبین و مشتریان عزیز به دنبال جواب آن هستند. از این رو تصمیم گرفتیم جواب این سوال را در مقاله ای کوتاه ارائه دهیم.

سایت و اینستاگرام و …

مهمترین موضوع در کسب و کارها چه مجازی و چه فیزیکی این است که باید توجه داشته باشیم که از تمام ابزارهای موجود جهت توسعه کسب و کارمان بهره مند شویم و در آن سرمایه گذاری کنیم. تنها داشتن یک پیج اینستاگرام یا یک سایت کافی نیست، درست هست که سایت قدرتی به مراتب بالاتری در ایجاد مشتری دارد اما برای تکمیل و تقویت آن حتما باید یک صفحه اینستاگرام هم داشته باشیم و این دو مکمل هم هستند.

نقاط ضعف و قدرت سایت و اینستاگرام

نقطه قوت اینستاگرام

اینستاگرام رایگان است(البته رایگان رایگان هم نه) و به عنوان یک اپلیکیشن با کاربری ساده می تواند در جذب مخاطب و مشتری کمک شایانی به شما بکند.

نقطه ضعف اینستاگرام

  • مشتریان شما فقط فالوورهای شما هستند و برای افزایش آنها باید هزینه تبلیغات بدهید و خارج از فالوورها مشتری دیگری ندارید
  • شما در اینستاگرام زیرمجموعه یک اپلیکیشن هستید و اگر اپلیکیشن فیلتر شود یا جمع شود تمام زحمات و هزینه های شما از دست خواهد رفت
  • امکان سرچ و فیلتر برای پیدا کردن محصول در پیج شما وجود ندارد
  • چون هر کسی در این اپلیکیشن می تواند پیج داشته باشد و پیج های فیک زیاد است مشتریان خیلی سخت اعتماد می کنند
  • به درگاه بانکی متصل نمی شود و مشتریان نمی توانند پرداخت آنلاین داشته باشند
  • امکان دسته بندی محصول، ارائه توضیحات، کالاهای مشابه و ویژگی های محصولات به طور کامل وجود ندارد

مزایای سایت

  1. هر روز مشتریان زیادی از طریق سرچ می توانند وارد سایت شما شوند، فقط کافیست با تولید محتوای خوب سئوی سایت خود را تقویت کنید
  2. قابلیت خرید آنلاین دارد و مشتری می تواند جنس مورد نیاز خود را بخرد و به صورت آنلاین هزینه رو پرداخت کند و به صورت اتوماتیک اگر فایل قابل دانلود باشد ، لینک دانلود ارسال می شود و اگر قابل پست باشد شما فقط کالا را پست خواهید کرد
  3. محصولات یا خدمات خود را می توانید به صورت کامل و با عکس یا فیلم به مشتری خود معرفی و امکان مقایسه را برایش فراهم نمایید
  4. مشتری می تواند به راحتی محصول مورد نظر را در قسمت سرچ سایت شما پیدا کند
  5. محصولات شما در سایت دارای دسته بندی مشخص است و به راحتی می توان از دسته مشخص محصول مورد نظر را به سبد خرید یا علاقه مندی ها اضافه کرد
  6. سایت دارای درگاه پرداخت آنلاین است و مشتریان راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند

ترکیب هر دو روش سایت و اینستاگرام

برای موفقیت بیشتر بهتر است هر دو را باهم و به صورت پویا هدایت کنید. موفق باشید

سایر مطالب

با یک کلیک مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email

طراحی سایت

برندینگ

کوچینگ

برندینگ